Effektiv skadebehandling og bedre kundeservice

 

Håndtér forsikringskrav smartere og få mere tilfredse kunder ved at bruge video til at skabe en fælles situationsforståelse samt som dokumentation. 

Kontakt og book demo
suppoert verti 1
Group 143@2x

Indsamling af dokumentation og vurdering af en skade kræver både tid og ressourcer. Ved at lade jeres kunder udføre deres egen inspektion af skaderne sparer man både tid og ressourcer. Med livevideo kan kunden og sagsbehandleren se det samme på samme tid. I får et korrekt og præcist billede af skaden med det samme samt en fælles forståelse af skaden.

Brugervenlig

Med vores værktøj kan jeres kunder hurtigt sende billeder eller video af skaden, mens I taler med vedkommende. Man sender blot et link i en sms til kunden, mens man har vedkommende i telefonen. Kunden klikker på linket og kan straks sende billeder og video, så I kan vurdere skadens omfang eller se den risiko, som kunden ønsker at forsikre. Dette sikrer en bedre kundeoplevelse ved at reducere misforståelser og fejltagelser.
insurance hori 1

Vi oplever, at videoløsningen er med til at skabe en ro hos vores medlemmer. Det, at vores skadebehandler kan se med live og se præcist det som medlem viser og forklarer, giver medlem en oplevelse af at bliver forstået. På den måde undgår vi også misforståelser. Det giver skadebehandleren klarhed over omfanget, hvilket er utrolig vigtig for det videre arbejde

Nadja Frandsen

Afdelingsleder Skade- og Medlemsservice, LB Forsikring

every_second_counts_symbol

Vores løsninger til forsikringssektoren

IncidentShare

Sikker, intuitiv og brugervenlig livevideo fra skadestedet.
Læs mere

Både vores kunder og medarbejdere har gavn af livevideo. I dag tilbyder vi livevideo i situationer, hvor vi tidligere har bedt om kvitteringer og billeder sendt via e-mail. Kunderne kan hurtigt få deres spørgsmål afklaret og få færdiggjort deres sag i første samtale.

Camilla Maarslet

Teamleder inden for bygningskader, If

every_second_counts_symbol
Gå til blog og nyheder