Bliksund GRID er et komplet fagsystem, der effektiviserer processer og ressourcer. I får et overblik over medarbejdere, ressourcer, kompetencer og øvelser samt fælles procedurer, retningslinjer og kommunikationsstøtte.
Løsningen er modulopbygget og udviklet i tæt samarbejde med fagfolk fra lægevagten og sundhedsvæsenet. Løsningen kan skræddersys til jeres organisations behov, altid med brugeroplevelsen i fokus.
GRID er tilgængeligt til både computer og smartphone med opdaterede tjeklister og retningslinjer for praksis. GRID gør det nemt at holde styr på ressourcer som udstyr og køretøjer, hændelsesrapporter, vagtrapporter og meget mere. Systemet kan være tilgængeligt offline i områder uden mobildækning.
Du har adgang til det, du har brug for, når du har brug for det.
Kommunikation
Gør det muligt at kommunikere hurtigt og effektivt i et miljø med skiftehold. Man kan kommunikere direkte med enkeltpersoner eller grupper via SMS og nyheder. Det giver jer mulighed for at planlægge udsendelser med foruddefinerede distributionslister eller offentliggøre direkte på informationsskærme.
SMS
Giv medarbejdere nem adgang til at sende og modtage SMS'er uden at være afhængige af deres personlige mobiltelefon.
Nyheder
Hold de ansatte informeret ved hjælp af nem distribution af nyheder.
Informationsskærm
Distribuér oplysninger på skærme, der er placeret i forskellige afdelinger.
Personale og kompetencer
GRID gør det muligt at holde styr på medarbejderes kompetencer, kurser, uniformer og eksponeringer.
Kompetencer
Kompetenceværktøjet giver den enkelte medarbejder forudsigelighed og et fuldt overblik over sit eget, aktuelle kompetenceniveau, mens ledelsen kan bruge det til planlægning af øvelser og kurser.
Kurser
En indholdsrig tjeneste til styring af kurser gennem hele processen, herunder planlægning, deltagerstyring og registrering af resultater. Gennemførte kurser opdateres automatisk for hver deltager. Kurser inkluderer dashboards og statistikker, som giver et overblik over igangværende og kommende kurser.
Eksponeringsregister
Tager sig af jeres lovbestemte forpligtelser til at dokumentere personalets eksponering for skadelige og giftige stoffer og gøre det til en del af jeres forebyggende HMS-arbejde. Ved at registrere alle medarbejderes eksponeringer har man den nødvendige dokumentation til eksterne myndigheder mm. og tilsyn, og man kan give den enkelte medarbejder adgang til sin tidligere eksponeringshistorik.
Udstyr
Fuldt overblik og kontrol over jeres udstyr og køretøjer.
Hold styr på jeres køretøjer og udstyr med alt dokumentation digitalt. Den aktuelle tilstand af køretøjer og udstyr dokumenteres ved hjælp af meget brugervenlige og dynamiske tjeklister. Man får værdifulde og pålidelige oplysninger i forbindelse med fremtidige investeringsbehov og kan sikre kvaliteten af jeres udstyr og værktøj.
Uniform
Hold styr medarbejderes uniformsbestillinger med ordrebehandling og lagerbeholdning. Jeres personale kan nemt bestille uniformer og uniformsrelateret udstyr og følge deres ordrer. Man får et fuldt overblik over, hvad der er på lager, samt ordrer fra dine leverandører og personale.
Kvalitet
Sørg for, at jeres medarbejdere altid er opdateret og har den indsigt og de oplysninger, der er nødvendige for at træffe de rigtige beslutninger på det rette tidspunkt.
Retningslinjer
Sørg for, at alle i organisationen følger de nyeste rutiner med en nem og sikker måde at distribuere, administrere og opdatere organisationens retningslinjer på. Da den er tilgængelig på alle enheder med offlineunderstøttelse, har medarbejderne altid adgang til den nyeste version. Ved at bruge retningslinjer sikrer du kvaliteten af servicen i din organisation.
Hændelsesrapport
Gør det nemt at rapportere og administrere hændelser. Du kan registrere afvigelser, klager og forslag til forbedringer. Opdaterede meddelelser om hændelser sikrer, at den rette person bliver informeret for at sikre en korrekt opfølgning.
Vagtrapportering
Gør det nemt for personale og ledere at rapportere, hvad der er sket på arbejde i løbet af en vagt. Dette giver det næste vagtteam et hurtigt overblik over status og indsigt for at sikre kvaliteten og kontinuiteten i tjenesten.
Krisestyring
Et samarbejdsværktøj til håndtering af store og små kriser, hvor dine ressourcer kommunikerer for at løse udfordringerne. Rollebaserede brugere kan skrive meddelelser på en fælles tavle, hvilket giver mulighed for delt situationsfornemmelse. Når hændelsen er afsluttet, kan en komplet logbog over hændelsen hentes til dokumentation og læring.
Ressourcer og information
Et kortbaseret informationssystem giver brugeren et hurtigt overblik over ressourcer og vigtige data i forbindelse med deres region, f.eks. vigtige kontakter og interessepunkter. Systemet muliggør digitalt samarbejde mellem regioner, grupper og tjenester.